Najbolje mudre šaljive izreke

Published Svibanj 30, 2012 by Anonimni

“Seks je u Americi opsesija, au ostalim dijelovima svijeta – činjenica.” Marlene Dietrich

“Izgleda da smo manje nesretni ako nismo sami.” Volter

“Pjesnici počinju živjeti tek onda kad umru.” Petrarka

“Žene su u prednosti nad muškarcima: ukoliko ne mogu dobiti ono što su naumile jer su previše pametne, dobit će to ako budu glupe.” Yul Brynner

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

Preuzmi kontrolu vlastite sudbine.

“U potrebnim stvarima jedinstvo, u neizvjesnim sloboda, u svemu ljubav.” Latinska poslovica

“Nada je šarlatanku koja nas neprekidno vara. Za mene je počela sreća kad me je ostavila nada.” Minelli

“Uspjeh je uvijek dijete smjelosti.” Volter

“Žena je kao sjena: ako trčiš za njom izmiče se, ako trčiš pred njom trči za tobom.” Gruzijska narodna poslovica

“Život bez prijateljstva je ništa.” Ciceron

Ne gledajte na dijete kao da je neki dragulj, već se trudite da ono to postane.

Odgovori

